Retos EcoSociales en los centros de FP como estrategia de transformación local y global
El proyecto quiere contribuir a que los CENTROS EDUCATIVOS de Formación Profesional de Euskadi puedan convertirse en agentes locales activos para la trasnformacion social hacia la ecociudadanía en lógica de interdependencia Local-Global. Para ello se integrarán los principios de la EpTS y la realidad del medio rural y litoral de Euskadi en el sistema de Retos ETHAZI, de manera que el alumnado adquiera la competencia ecosocial, y se implique activamente en acciones solidarias, equitativas y sostenibles, en favor del cumplimiento universal de los Derechos Humanos a nivel local y global.
Erakunde finantzatzailea | Erakunde bideratzailea | Agindutakoa guztira | Ordaindutako zenbatekoa | ||
---|---|---|---|---|---|
Eusko Jaurlaritza (eLankidetza - Lankidetzarako eta Elkartasunerako Euskal Agentzia) | Asociación Zabalketa de Cooperación y Desarrollo | 234.613,05 € | 2021 | Euskadi | 58.653,26 € |
2022 | Euskadi | 93.845,22 € | |||
2023 | Euskadi | 82.114,57 € |
Informazio gehigarria | |
---|---|
Zonalde geografikoa |
Euskadi,
Europa |
Modalitatea | Gizarte eraldaketarako hezkuntza |
DAC sailkapenaren araberako instrumentua | Garapen-arazoen inguruan gizartea sentikortzeko jarduerak |
Lankidetza-instrumentua | Garapenerako hezkuntza-proiektuei laguntzak (PRO-K3) |
Esku-hartze estrategia | Prestakuntza |
Jarduera-esparrua | Hezkuntza formala |
Barruko kodea | PRO-2021K3/0009 |
Bideratze-modua | Deialdi bidezko diru-laguntza jaso duten bitartekoek burututako jarduerak |
Erakunde bideratzailea |
Asociación Zabalketa de Cooperación y Desarrollo (GGKEak eta Gizarte Zibileko Erakundeak > Herrialde emailean egoitza duten GGKEak) |
Tokiko erakundea | |
DAC sailkapenaren araberako sektorea | Zehaztu gabeak / Sailkatu gabeak |
CRS sailkapenaren araberako sektorea | Garapenarekin erlazioa duten arazoen inguruko sentsibilizazioa |
ODS | Kalitatezko hezkuntza |
Hasierako eta amaierako urtea | 2021 - 2023 |
Cargando datos...