Haziguneak. Eskolak eraldatzea
Haziguneak. Ikastetxeak klima-aldaketaren aurkako erreferente aktiboak izatea sustatu nahi du Eskolak Eraldatzen ekimenak. Horretarako, Peñaflorida bigarren hezkuntzako institutuan esku-hartze integrala egitea proposatzen du; alde batetik, ikasleek jarduera komunitarioak garatzeko duten eragile-gaitasuna, herritartasun globalaren ikuspegitik, eta, bestetik, 2030 Agenda lantzea CRCyT-ren, giza eskubideen, feminismoaren eta ingurumen-jasangarritasunaren eremuetatik. Horretarako, gida pedagogiko bat sortuko da, ikasgeletan aipatutako eremu horiekin lotutako gaiak nola inplementatu orientatuko duena eta gomendio batzuk ere emango dituena, ikastetxeek jasangarritasunerantz egin dezaten, bete beharreko protokoloak kontuan hartuta, ikastetxearen kudeaketatik beretik hasi eta ikasgeletako eta patioetako espazioen edo hondakinen kudeaketaraino.
Erakunde finantzatzailea | Erakunde bideratzailea | Agindutakoa guztira | Ordaindutako zenbatekoa | ||
---|---|---|---|---|---|
Donostiako Udala | Emaús Fundación Social | 19.569,38 € | 2024 | Euskadi | 13.698,57 € |
Informazio gehigarria | |
---|---|
Zonalde geografikoa |
Euskadi,
Europa |
Modalitatea | Gizarte eraldaketarako hezkuntza |
DAC sailkapenaren araberako instrumentua | Garapen-arazoen inguruan gizartea sentikortzeko jarduerak |
Lankidetza-instrumentua | Lehia askeko diru-laguntzen deialdi publikoa gizarte eraldaketarako hezkuntza proiektuentzat |
Esku-hartze estrategia | Prestakuntza |
Jarduera-esparrua | Hezkuntza formala |
Barruko kodea | SEN-2024-1350/1 |
Bideratze-modua | Deialdi bidezko diru-laguntza jaso duten bitartekoek burututako jarduerak |
Erakunde bideratzailea |
Emaús Fundación Social (GGKEak eta Gizarte Zibileko Erakundeak > Herrialde emailean egoitza duten GGKEak) |
Tokiko erakundea |
No aplica (No Aplica) |
DAC sailkapenaren araberako sektorea | Gobernua eta gizarte zibila |
CRS sailkapenaren araberako sektorea | Giza Eskubideak |
ODS | Desberdintasunak murriztea |
Hasierako eta amaierako urtea | 2024 - 2025 |
