Ihesa jolasa ez denean-Cuando escapar no es un juego
La temática abordada es la de migración y refugio con enfoque de género y de Derechos Humanos y va dirigido principalmente a un público joven.
La acción principal es la realización de varias sesiones de sensibilización en espacios del ámbito de la educación no formal con organizaciones y grupos de tiempo libre que trabajan con población joven del territorio. El elemento central será un juego de Escape Room sobre las rutas migratorias desde di-ferentes países de África hacia el continente europeo, así como las causas y consecuencias que ge-nera esta realidad.
| Erakunde finantzatzailea | Erakunde bideratzailea | Agindutakoa guztira | Ordaindutako zenbatekoa | ||
|---|---|---|---|---|---|
| Vitoria-Gasteizko Udala (Garapenean Laguntzeko Zerbitzua) | Asamblea de Cooperación Por la Paz | 4.750,79 € | 2021 | Euskadi | 4.750,79 € |
| Informazio gehigarria | |
|---|---|
| Zonalde geografikoa |
Euskadi,
Europa |
| Modalitatea | Gizarte eraldaketarako hezkuntza |
| DAC sailkapenaren araberako instrumentua | Garapen-arazoen inguruan gizartea sentikortzeko jarduerak |
| Lankidetza-instrumentua | Diru-laguntzen deialdia: “sentsibilizatzeko ekintzak Gasteizen”- G atala |
| Esku-hartze estrategia | Sentsibilizazioa |
| Jarduera-esparrua | Hezkuntza informala |
| Barruko kodea | 21-SG-03-ARA |
| Bideratze-modua | Deialdi bidezko diru-laguntza jaso duten bitartekoek burututako jarduerak |
| Erakunde bideratzailea |
Asamblea de Cooperación Por la Paz (GGKEak eta Gizarte Zibileko Erakundeak > Herrialde emailean egoitza duten GGKEak) |
| Tokiko erakundea | |
| DAC sailkapenaren araberako sektorea | Zehaztu gabeak / Sailkatu gabeak |
| CRS sailkapenaren araberako sektorea | Garapenarekin erlazioa duten arazoen inguruko sentsibilizazioa |
| Hasierako eta amaierako urtea | 2021 - 2021 |
Cargando datos...
