Diseño de un programa piloto de educación para el desarrollo
El Servicio de Cooperación al Desarrollo y el de Juventud se han propuesto desarrollar un programa piloto de educación para el desarrollo dirigido a la franja 14-18 años, que tenga en cuenta las convivencia en la ciudad.
Con el fin de diseñar un programa más detallado que se pondrá en marcha en el curso 2017-2018 ha contratado a la Asociación Matiz, que ha presentado una propuesta centrada en la globalización, en Colombia y en las desigualdades. El valor del contrato ha sido de 1.400 euros.
| Erakunde finantzatzailea | Erakunde bideratzailea | Agindutakoa guztira | Ordaindutako zenbatekoa | ||
|---|---|---|---|---|---|
| Vitoria-Gasteizko Udala (Garapenean Laguntzeko Zerbitzua) | Vitoria-Gasteizko Udala / Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz | 1.400,00 € | 2016 | Euskadi | 1.400,00 € |
| Informazio gehigarria | |
|---|---|
| Zonalde geografikoa |
Euskadi,
Europa |
| Modalitatea | Planifikazioa eta ebaluazioa |
| DAC sailkapenaren araberako instrumentua | Bestelako itemenenetan barne hartu gabeko administrazio-gastuak |
| Lankidetza-instrumentua | Identifikazioa, jarraipena eta ebaluazioa |
| Barruko kodea | 16-IDESEGEVA-02-ARA |
| Bideratze-modua | Bestelakoak |
| Erakunde bideratzailea |
Vitoria-Gasteizko Udala / Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz (Sektore Publikoa > Herrialde emaileko erakunde publikoak) |
| Tokiko erakundea | |
| DAC sailkapenaren araberako sektorea | Emaileen administrazio-kostuak |
| CRS sailkapenaren araberako sektorea | Administrazio-kostuak |
| Hasierako eta amaierako urtea | 2016 - 2016 |
Cargando datos...
